top of page

Enklere regnskap for deg som bruker Zettle!

Oppdatert: 18. jun.

Zettle by PayPal er en mobil betalingsløsning og POS-system som er ideelt for småbedrifter. På lik linje med Vipps, er dette også en løsning som har blitt populær blant de som selger på stand, kafeer, idrettsklubber og festivaler.




Dersom din bedrift benytter seg av integrasjoner for å effektivisere bokføring fra disse løsningene, kan dere spare både tid og penger.


Manuell prosess

Å bruke tid på manuelt regnskap for oppgjør fra populære løsninger som Zettle by PayPal kan være tidkrevende. Regnskapsintegrasjoner vil automatisere regnskapet for salg, oppgjør og gebyrer, noe som vil spare din bedrift for tid og penger.


  1. Logge inn i my.Zettle-portalen.

  2. Hente dokumentasjon relatert til oppgjør.

  3. Laste ned informasjon.

  4. Postere bilag manuelt i regnskapssystemet. a. Enkelt: Kun hovedbokskonto. b. Avansert: Fordeling av omsetning per inntektskonto.

Prosess med integrasjon

Integrasjoner fra Zettle til regnskapssystemer henter automatisk oppgjørsinformasjon og bokfører betalinger, gebyrer og transaksjoner på angitte kontoer. Dette eliminerer behovet for manuell registrering og sikrer nøyaktige økonomiske poster. For deg som bruker en løsning som Zettle nesten hver dag, kan dette raskt spare deg eller din regnskapsfører for 1-2 timer per måned.

Oppsummering

Automatisering av regnskapsprosesser sparer verdifull tid for ansatte og eiere, slik at de kan fokusere på kjernevirksomheten og kundeservice. Si farvel til manuelt arbeid med salg, oppgjør og gebyrer, og ønsk en mer strømlinjeformet daglig drift velkommen.

  • Kostnadseffektiv løsning som frigjør tid og penger

  • Forbedrer kundeservice og utvider virksomheten

Zettle tilbyr selv en integrasjon til Fiken. Men dersom dere trenger integrasjon fra Zettle til Tripletex, PowerOffice, Unimicro, Sparebank 1 Regnskap, eller andre løsninger, finner dere mer informasjon her.


Har du spørsmål eller ønsker du bestille noen av våre integrasjoner fra Zettle eller Vipps. Kontakte oss gjerne direkte her.





 

Om Emonkey


Med over 20 års erfaring innen regnskap og utvikling av systemintegrasjoner, er Emonkey en pålitelig partner for automatisering av økonomiprosesser. Vi spesialiserer oss på å utvikle integrasjoner for regnskapsbyråer og deres kunder, samt direkte for bedrifter og organisasjoner som ønsker å forenkle regnskap og økonomistyring.




Comments


bottom of page