Om essCert og integrasjoner
essCert er en ledende løsning for elektronisk sertifisering av handelsdokumenter. Mange handelskamre og offentlige myndigheter benytter essCert som en digital løsning for søknad og sertifisering.
For brukere av essCert som henter fakturagrunnlag fra systemet og viderefakturerer dette fra regnskapsløsningen, tilbyr vi en integrasjon som kan spare mye tid.
Med integrasjonen mellom essCert og regnskapssystemet opprettes fakturakladder automatisk for hver kunde basert på deres bruk i essCert. Dette eliminerer behovet for manuell fakturoppretting – alt du trenger å gjøre er å verifisere at kladden er korrekt før du sender fakturaen til kunden. Dette er en integrasjon som er perfekt for næringsforeninger og handelskamre! Kontakt oss for et tilbud.
Våre essCert integrasjoner
Mangler du en integrasjon!
Ønsker du en integrasjon vi ikke ser ut til å ha? Vi legger hele tiden ut nye automatiseringer til systemet, men av og til har vi dessverre ikke rukket å få ut alle integrasjoner på hjemmesiden.
Er det en integrasjon du ikke finner, kan vi sikkert lage den, dersom vi ikke allerede har den klar. Send oss gjerne dine ønsker om integrasjon her.