5 Prosesser Integrasjoner kan effektivisere + et bonustips 🚀
top of page
PowerOffice + Opter
Hva koster integrasjonen?
Oppstart: 4995 NOK
Per Mnd: 595 NOK (automatisering avregninger 195 NOK ekstra)
Abonnement faktureres per 3 mnd og har ikke noe bindingstid utover fakturert periode.
Om integrasjonen
Hva gjør integrasjon:
Opter legger ut fakturajournal og tilhørende fakturakopi på SFTP server til Emonkey
Integrasjon overfører fortløpende fakturajournal direkte til Poweroffice, oppretter kunder som ikke er opprettet fra før.
Mulighet i Opter å føre på prosjekt/avdeling
Samtidig blir salgsdokumentasjon knyttet til utgående faktura postering, som tillater å sende purringer fra PowerOffice Go med original faktura som dokumentasjon.
Etter at betilling også bekreftet hos Opter, blir oppsett koordinert mellom Opter og Emonkey.
Oppretter dere avregninger i Opter er det også mulig å få disse inn med dokumentasjon til bilagsregistrering i PowerOffice Go. Klar til godkjenning og remittering.
bottom of page