Sjekkliste Ordre Integrasjon WooCommerce – 24SevenOffice

Etter bestilling av Ordre Integrasjon mellom WooCommerce og 24SevenOffice skal vi sette opp din konto med riktig parametere,

for å gjøre dette riktig skal vi trenge svar på disse spørsmålene.

Disse kan besvares via linken du finner i bekreftelse eposten.


1 Har du FTP tilgangs info til WordPress konto? 
2 Administrator tilgang til Webserver Word Press? 
3 Hvilken Status skal ordre ha i 24SevenOffice etter import? 
4 Hvilken betalingstid skal brukes i 24SevenOffice relatert til web ordre? (default = 0, ingen kreditt) 
5 Er prisene i nettbutikken inklusiv MVA? 
6 Er SKU i WooCommerce = EAN nr i 24SevenOffice 
7 Er det opprettet produkt til frakt/shipping i 24SevenOffice, hva er ProduktNr? 
8 Skal nettbutikk ordre registreres på spesifikt prosjekt? Hva er prosjektID? 
9 Har du eller 24Seven support opprettet web service bruker ? (trenger navn og passord) 
10 Har du Firmabrukernavn og Passord til 24SevenOffice 
   
Disse parametere er inkludert i standard order integrasjon.

Ønsker du mer funksjoner integrert ta kontakt via info@emonkey.no