24SevenOffice

 

Sky Integrasjon :
Standard  integrasjoner fra din nettbutikk til 24SevenOffice. Overfør ordre til 24SevenOffice som Ordre klar til videre behandling i regnskapssystemet ditt.
Synkroniser lagerbeholdning og pris tilbake fra 24SO til nettbutikken,.
 


Advanced Integrasjon:
Behov utover standard integrasjon, spesifikke ønsker, b2b, avanaserte automatisering behov?  Ta kontakt.


For mer informasjon om hvordan integrasjon fungerer i for din nettbutikk se våre FAQ sider.

Mer infor eller prøv 24SevenOffice gratis her : https://24sevenoffice.com/no/#

 

Hvordan fungerer ordre overføring med 24SevenOffice?

Last ned ordrer fra nettbutikk direkte i din 24SevenOffice løsning.
Løsningen sorger for at ordre ligger klar i 24SO som Ubehandlet Ordre, klar til videre behandling som en vanlig faktura.

HVORDAN FUNGERER DET?

Produktene som selges i nettbutikk må ha EAN nummer (EAN nummer = Varekode i nettbutikk )

Vare nummer på produktnivå i nettbutikk skal være likt EAN nummer i 24SO

Etter maksimalt 20 minutter er order registrert i 24SevenOffice  applikasjon, og klar til videre behandling. (kan kreve endring av ordre status i nettbutikken)

Referanse på ordre er samme som nettbutikk ordrenummer. Dette gjør dette lettere å finne tilbake ordre i nettbutikken.

 

24SevenOffice Integrasjon Order Form